Z! Straatontbijt – Voor Stadsdelers
Op donderdag 25 juni organiseert Z! het jaarlijkse Z! Straatontbijt bij de muziekkoepel in het Oosterpark. Schuif aan en doe mee.
Wat betekent het om de stad te delen? De stad te zien als een gezamenlijke ruimte? Wat deel je eigenlijk allemaal met stadgenoten die anders zijn dan jij? Tijdens het Z! Straatontbijt stellen we die vragen. Aan een aantal sprekers die er wat zinnigs over kunnen zeggen, en misschien wel aan onszelf. Met een kop koffie en een goed belegde boterham.
Aan tafel andere stadsdelers: van straatkrantverkoper tot ondernemer, van buurtbewoner tot nieuwkomer. Mensen die je om je heen ziet maar anders misschien niet zo snel spreekt. Naast de sprekers is er muziek en volop tijd voor een goed gesprek.
Ontvangst vanaf 8:30 uur. Programma start om 9:00 uur, tot 11:00 uur.
Partners
Het Z! straatontbijt wordt mede mogelijk gemaakt door Wintertaling en De Regenboog groep. Onze buren van bakkerij Hartog voorzien ons van heerlijk brood en krentenbollen.
|
|
|
Aanmelden
Het Z! Straatontbijt is vol, aanmelden is helaas niet meer mogelijk.
